Keresés
Kategóriák
KEDVEZMÉNYES CSOMAGAJÁNLATOK
AQUAGLOBE PÁROLOGTATÓ KÉSZÜLÉK
KÉZMŰVES TERMÉKEK NATUREA
HAJKRÉTÁK
EXKLUZÍV HARISNYANADRÁGOK
SUPER OUTLET-ÜNK LEGÚJABB AJÁNLATA!

Vásárlási útmutató

Örömünkre szolgál, hogy termékeink mellett döntött!

 

Ezen az oldalon informálódhat a SUPERPLAZA Webáruházban történő vásárlással, a szállítással és ennek költségével kapcsolatosan.

 

A vásárlás menete:

 

1. A termék kosárba helyezése

 

A vásárlás folyamatát a Kosárba gomb segítségével kezdheti meg. Ha nem talál egy terméket a webshopban történő keresésre két lehetősége van. A képernyő bal felső sarkában található Keresés mező, illetve az alatta látható Kategóriák szekció segítségével találhatja meg az Önnek szükséges terméket.

 

2. A megvásárolni kívánt mennyiség megadása

 

A termékkártyán vagy a termék lapon írja be a mennyiség felirat alá a megvásárolni kívánt darabszámot. A sikeres kosárba helyezésről egy visszaigazoló üzenet jelenik meg. A jobb oldalon folyamatosan ellenőrizheti a Kosár tartalmát és a megrendelés összegét.

 

3. Vásárlás tovább

 

Ha több terméket is szeretne vásárolni, akkor csak ismételje meg a folyamatot és ellenőrizze a Kosár tartalmát.

 

4. Kosár tartalmának változtatása

 

Amennyiben a kosárban lévő termékek számát csökkenteni vagy növelni kívánja írja át a megadott mennyiséget. Ha törölni kíván egy tételt kattintson a törlés gombra.

 

5. Átvételi és fizetési mód megadása

 

Ön két átvételi mód között választhat: házhozszállítás futárszolgálattal, vagy személyes átvétel az Ügyfélszolgálaton, a weboldalon megadott időpontokban.

 

Az Ügyfélszolgálat címe: 3530 Miskolc Tizeshonvéd u. 21/B. F/3.

 

A Futárszolgálati házhozszállításnál fizethet utánvéttel, készpénzben a futárnak, előre utalással vagy Go!Store kártyával. Amennyiben előre utalással vagy Go!Store kártyával kíván fizetni, a megadott e-mail címre küldünk Önnek egy díjbekérő számlát, amelyen minden szükséges információt feltüntetünk az utaláshoz vagy a Go!Store kártyás fizetéshez. A díjbekérő számlát munkanapokon 09:00-17:00 között áll módunkban kiküldeni. Az összeg jóváírása után kerül kiküldésre a csomag, melyről e-mailben értesítést küldünk. A futárszolgálat az e-mail érkezésének napját követő naptól kezdi meg a kiszállítást, munkanapokon 8-18 óra között. Önnek lehetősége van a kiszállítás reggelén a futárszolgálattal ettől szűkebb időintervallumot telefonon egyeztetni, vagy a kiszállítást egy másik megjelölt napra kérni. Kérjük a futárszolgálattal közölni kívánt, a csomagon feltűntetendő adatokat (telefonszám, kapucsengő stb.) a megrendelés leadásakor a megjegyzésben szíveskedjen feltüntetni, mert a csomag átadása után ezek pótlására már nincs lehetőségünk. A csomag futárszolgálatnak átadása után már csak Önnek van erre lehetősége a futárszolgálattal történő telefonos egyeztetetéssel.

 

Az Ügyfélszolgálaton készpénzben vagy Go!Store kártyával fizetheti ki a megrendelt terméket. A csomag átvételének napjáról e-mailben értesítést küldünk. A megjelölt napon, vagy az ezt követő napokon vehető át a csomag a weboldalon közölt nyitvatartási időpontokban. Kérjük vegye figyelembe, hogy az Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje korlátozott, rövid idejű nyitvatartások, igény szerint heti maximum 1-2 alkalommal, ezért csak akkor kérje ezt az átvételi módot, ha a weboldalon közölt legközelebbi időpontok Önnek megfelelnek, különben válassza a házhozszállítást futárszolgálattal. Az Ügyfélszolgálaton a megrendelt csomagot a kiértesitett időponttól kezdve maximum 15 napig tároljuk, ezután át nem vett csomagnak minősül, egyeztetés után az Ön kérésére ezt a tárolási időt maximum 15 nappal, összesen 30 napra meghosszabbíthatjuk. Akciós vagy kifutó termékek esetében a tárolási idő általában nem hosszabbítható meg.

 

6. Szállítási költség

 

A futárszolgálat szállítási költsége Magyarországon:

 

Utánvét vagy Go!Store kártyás fizetés esetén 25.000.-Ft rendelési értékig 1.600.-Ft, 25.001.-Ft rendelési értéktől ingyenes.

 

Előre utalásnál 15.000.- Ft rendelési értékig 1.600.- Ft, 15.001.-Ft rendelési értéktől ingyenes.

 

Az Ügyfélszolgálaton átvett csomagok szállítási költsége minden esetben ingyenes.

 

Amennyiben az egy rendelésben leadott termékeket több csomagban szállítjuk ki, akkor is csak egy alkalommal számítjuk fel a szállítási költséget, vagy ha elérte az értékhatárt, akkor ingyenesen szállítjuk ki a csomagokat.

 

Több különböző időpontban feladott rendelést ugyanazon szállítási címre azonban nem áll módunkban összevonni, mivel a csomagolás és futárszolgálatnak átadás folyamatosan történik. Kérjük ilyen igénynél azonnal egyeztessen telefonon, amennyiben még nem történt meg a csomag feladása, csak ebben az esetben lehetséges a rendelések összevonása.

 

7. Át nem vett csomagok

 

Amennyiben a megrendelt csomagot nem veszi át, úgy későbbi rendeléseit csak akkor áll módunkban teljesíteni, ha a korábban megrendelt csomag szállítási költségét előre utalással kiegyenlítette, és fenntartjuk a jogot, hogy ilyen esetben a későbbi rendeléseket kizárólag előre utalással teljesítsük. Az át nem vett csomagok oda és visszaszállítási költségét a megrendelő köteles viselni, a webáruház részére megtéríteni.

 

8. A számlázási és szállítási cím megadása

 

Számlázási adatok: ez alapján állítjuk ki Önnek a megvásárolt termék számláját.

 

Szállítási adatok: ez alapján szállítjuk el Önhöz a megrendelt terméket.

 

Amennyiben a szállítási cím megegyezik a számlázási adatoknál megadott címmel, válassza ki a „megegyezik a számlázási adatokkal” opciót és automatikusan kitöltésre kerülnek a szállítási adatok.

 

9. Megjegyzés, üzenet az Ügyfélszolgálatnak vagy a Futárszolgálatnak

 

A Megjegyzés mezőbe írja be, ha bármi olyan információval kívánja kiegészíteni az előzőekben megadott adatait, amely fontos lehet a megrendeléssel kapcsolatosan. Itt üzenhet az Ügyfélszolgálatnak és a Futárszolgálatnak is. Felhívjuk a figyelmét, hogy a Futárszolgálat csak a kiszállítás napját tudja előre megjelölni, pontos szállítási időpontot nem tud adni, ezt a kiszállítás napjának reggelén Ön tudja a Futárszolgálattal leegyeztetni, és azt egy rövidebb időszakra, napszakra, de általában maximum egy 2-4 órás időintervallumra leszűkíttetni. Amennyiben azon a napon nem felel meg Önnek, lehetősége van egy másik napot is egyeztetni a kiszállításra.

 

Ha már rendelkezik Go!Store kedvezménykártyával, és azt nem mi adtuk Önnek, akkor itt kérjük feltüntetni a kártya számát, melyre a vásárlása utáni visszatérítést kéri. Ha nem tünteti fel a kártyaszámot, akkor a megrendelésével automatikusan küldünk egy Go!Store kártyát, melyre a mostani és további vásárlásainak visszatérítéseit jóváírjuk. A vásárlóinknak kiküldött vagy az általuk megadott Go!Store kártyaszámot a vásárlói profiljukban nyilvántartjuk, és ugyanazon vásárlói adatokkal leadott rendeléseik visszatérítését a továbbiakban arra jóváírjuk, így a kártyaszámot csak az első, vagy a későbbiekben más adatokkal történő megrendeléskor szükséges megadniuk.

 

10. Megrendelés véglegesítése

 

A megrendelés elküldéséhez kattintson a Megrendelés gombra. Ekkor egy megerősítő üzenet jelenik meg. Amennyiben adatait leellenőrizte és rendben találta kattintson az OK gombra.

 

11. Megrendelés visszaigazolása

 

A megadott e-mail címre rendszerünk generál egy automatikus visszaigazolást, mely megerősíti rendelése sikerességét. Rendelése feldolgozását követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, ez általában e-mailben, vagy ha szükséges telefon is történhet.

 

További kérdései esetén is állunk rendelkezésére!

 

Elérhetőségeink:

 

SUPERPLAZA KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.

 

Ügyfélszolgálat: 3525 MISKOLC TIZESHONVÉD 21/B. FSZT/3.

 

Levelezési cím: 3530 MISKOLC SERHÁZ U. 2. FSZT/2.

 

Tel: 06-30-4241444

 

www.superplaza.hu

 

kapcsolat@superplaza.hu

Visszajelzés
A SUPERPLAZA Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a webáruház a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést a webáruházban, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen.
Bezárás